۴ اسفند ۱۳۹۲، ۸:۲۸

سپهروند:

دستگاه های مختلف لرستان ملزم به اجرای مصوبات شورای اطلاع رسانی شوند

دستگاه های مختلف لرستان ملزم به اجرای مصوبات شورای اطلاع رسانی شوند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مشاور استاندار لرستان بر ضرورت الزام دستگاه های مختلف استان به اجرای مصوبات شورای اطلاع رسانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سپهروند شامگاه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی با اشاره به اینکه در سایر استانها مصوبات جلسه شورای اطلاع رسانی به خوبی پیگیری و اجرا می شود، اظهار داشت: اگر در شورای اطلاع رسانی بر اساس مصوبه و صورت جلسه کار کنیم می توانیم یک شورای موفق و خوب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستگاه های مختلف استان باید ملزم به اجرای مصوبات جلسه شورای اطلاع رسانی شوند، تصریح کرد: اگر دستگاه های عضو و سایر دستگاه های ذیربط مصوبات شورای اطلاع رسانی را پیگیری کنند می توان نتیجه این شورا را به خوبی در سطح جامعه مشاهده کرد.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی رسانه های استان یکی از مسائلی است که باید در این شورا پیگیری و تصمیم گیری شود، افزود: تعداد زیادی از افراد در بحث نشریات و مطبوعات محلی ورود پیدا کرده اند که این امر نیازمند به مدیریت است.

دبیر شورای اطلاع رسانی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت رسانه های مجازی در استان گفت: خبرگزاری های بسیار فعالی در استان وجود دارد که خوشبختانه فعال هستند و همکاری خوبی با دستگاه ها دارند.

سپهروند با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی می تواند نقش موثری در ایجاد فضای تعامل بین رسانه ها و دستگاه ها مختلف داشته باشد، یادآور شد: برای ایجاد یک فضای مناسب اطلاع رسانی در استان ضروری است که مسائل و مشکلات این حوزه در شورای اطلاع رسانی مطرح و برطرف شود.

وی با تاکید بر تشکیل مستمر جلسات شورای اطلاع رسانی اظهار داشت: شورای اطلاع رسانی استان باید با حضور همه اعضاء و به طور مستمر برگزار شده و مصوبات آن به خوبی اجرا شود تا شاهد نتیجه آن در سطح جامعه باشیم.
 

کد خبر 2241782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha